onsdag 8. juli 2015

Ikea-krakkar


 Har malt to krakkar frå Ikea i fin isblå farge...... har bruk samme farge på eit skap tidlegare. Veldig fornøyd med fargen. Desse to krakkane skal eg ha med meg til hytta. 


 I grunnen eit greit "utearbeid" under halvtaket på terrassen :)




 Eg har og så vidt vore innom syrommet desse siste dagane ......det gir inspirasjon og ny energi :). Så med manko på sol og fin utetemperatur blir det syromtid:)
Har sydd denne toalettveska/mappa i mjuk voksduk som låg på lageret mitt:). Det minkar stadig litt.....
Flott farge og dekor, passar godt attåt dei nymåla krakkane mine,


 Denne flotte toalettveska var eg så heldig få av go´e venninne.  



Ha ei fin veke fortsatt.  I kveld er det meldt storm og utrygt for regn på Jæren....fantastisk fint sommarver.  Glad eg har syrommet i kveld og.

Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Dei vart kjempefine!! :-) Gler oss til dokke kjem på hytta!!

    SvarSlett
  2. Artig hva som kommer tilbake. Vi har slike på hytta på fjellet fra -60 tallet. Våre ble malt mørk grå for et par år siden. Ha en fin dag. Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  3. Nydelig blåfarge på de krakkene! Har du fargekoden? Jeg har vært på jakt etter en fin lyseblå farge og denne så veldig fin ut.

    SvarSlett