torsdag 4. desember 2014

Julemarkedtur til Stuttgart er blitt tradisjonen siste helga i november


 Brezzel må ein ha når kjem til Tyskland, eit must:)


Julemarkedtur .......dette kan dei. Julemarkedet i Stuttgart er kjempestort
sjå meir frå julemarked i stuttgart


Markthalle ein av mine store favorittplasser i Stuttgart. Mykje fin og spennande design og interiør pluss mathall. Kan det bli bedre?


Nytt konsept i Esslingen. Ull, vin og kaffi.
Maaaaaaaasse fint garn og gode sofaer til å sette seg ned i og nyte garn, kaffi og strikke litt....
Slik skulle me ha hatt her heime og. Kanskje det er det eg skulle ha byrja med??


eplekransar, fantastisk godt.


Frå julemarkedet i Esslingen
meir informasjon om julemarked i Eslingen



Eg kjøpte ingen. Bare sjå ikkje røre:)


Kringle på grill


Frå sofakroken i strikkebutikken i Esslingen. Må nok tilbake der.  Ca 15 min med tog frå Stuttgart til Esslingen


Snopa garn og oppskrift på dette sjerfet
er i gang:)


Takk for fin tur saman med ein gjeng gode venner

Meir stuttgart bilde

Dette var andre år med julemarkedstur til Stuttgart. bli fort ein tradisjon då.

Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Det så koselig ut :) Kunne godt blitt en tradisjon hos meg også!

    SvarSlett
  2. Nææææææææææææææ....det skulle jeg visst!! Bor 5 mil fra Stuttgart jeg! Tenk om vi kunne tatt en kaffekopp sammen, du..
    Julemarkedet i Esslingen har jeg hørt om, aldri vært der, men den virker fristende;-) Får se..
    Du får gi et hint neste gang du skal sørover, hadde vært kjempefint å hilse på deg!
    Hilsen
    Annette

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir nok fleire turer til Stuttgart. Du for sende meg ein melding eller email så eg kan ta kontakt når eg reiser nedover igjen.

      Slett
  3. Misunner deg denne opplevlesen. Sikkert topp for den som er interessert i håndarbeide og håndverk. Selv var jeg på julemarked i Tivoli i København i fjor. Det var også en flott opplevelse.

    SvarSlett