onsdag 20. august 2014

Sengeteppe/slumreteppe/studentteppe


Då eg var i New York for to år sidan kjøpte er 2,5 meter av dette Marimekko stoffet. Planen var klar.... men det tok ei tid før det vart ferdig. Men no har ein av studentane fått det med seg på hybelen sin.



 Eg valde å quilte på kryss og tvers av teppet. Det var ikke heilt enkel pga størrelsen på teppet. Eg fann ut at det var viktig og tråkle og stryke godt:))


 Valgets kvaler for farge på lukke kanten. ......... i grunnen vart valget enkelt. 


 Bakstykket vart eit stoff som eg hadde hatt liggande til modning ei stund. Passa perfekt:) I grunnen godt med litt lager på syrommet. 


 Fine fargar i teppet. Eg liker godt designet på stoffet.



 Passar perfekt på ei 90 x 200 seng


 Måtte bare sjå fargane og effekten av kveldssola på det inni mellom regnbyene idag.


Lykke til med hybel- og studenttilværelsen.

Klem
Mamma

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott teppe Kari , heldige den som får dette... Klem

    SvarSlett
  2. Fantastisk fint teppe!! helt nydelige farger, og lukkekanten ble virkelig "prikken over i'en" :-)
    Heldig student!

    SvarSlett
  3. En virkelig flott teppe! Flott stoff og motiv, måtte jo brukes som det var!
    Har forresten prøvd meg på rabarbrabladfuglebadstoyping! Gøy, det ble fint! Har ikke fjerna rabarbrabladet ennå, dekorativt med vann og bladet i badet! Regner med det forsvinner etter hvert, hvis ikke får jeg gå på med stålbørste...... Takk for ideen!

    SvarSlett
  4. Et kjempefint teppe. Stilig mønster.
    Ha ei riktig god siste augustuke :)

    SvarSlett