lørdag 22. februar 2014

På mammutsalg



 Gubben er svak for kokebøker. I grunnen veldig greit. Eg får servert utroleg mange gode retter. Han er ein kjempe goé kokk.
Idag kom han over denne boka........slik kan det gå når me har vore mange (og er det til tider ennå) men stadig fleire forlet heimen. Så no passar i grunnen denne boka "Alene hjemme,  gode oppskrifter for små husholdninger". Når studentane er vekke på skule etc. Slik som i kveld.......åleine kveld for to.


 Kveldens middag, lammecarre med olivensaus. Knallgodt.


Og sjå kva eg fann på salg i tillegg. Denne boka har eg sett etter. Mykje godt. Kanskje blir den ein tur til Mjøsa ein gong slik eg får besøke Skafferiet. Kven veit:)


Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Må nok en tur på mammutsalg ser jeg.
    Kom meg ikke så langt i går.
    Den maten ser god ut.
    Skafferiet har jeg vært på en gang. Blir
    ikke så mange turene selv om en ikke bor så langt unna.
    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er da, som har en mann som liker å lage mat :)
    Jeg har også vært på mammutsalg, mange godbiter der :)

    SvarSlett