søndag 27. oktober 2013

Noko er ferdig og samtidig er noko nytt på gang:)


I ettermiddag har eg halde på med å feste tråder på bildeveven eg klipte ned her for nokre veker sidan:).  Kjedelig arbeid...... men må gjerast.



Samtidig som eg fester tråder, planlegg eg den nye bildedveven.
 Eg har lånt med meg eit bilde av eit gamalt julekort frå 1946 av Ingrid Vinningland som eg går og vever hjå..  Me er ein gjeng som møtest nokre gonger pr semester. Me har det kjempejillt saman med mykje lått og løye.
Mi gruppe blir kalla "dei galne" eg kan ikkje heilt forstå det:-)


Eg har tenkt å veve fire av desse skjønne ungane. Titelen på veven blir "Ungane mine" :) Har ikkje problem å plukke ut mine "godassar"


Eit utsnitt av blomsterhagen min.


Takk for alle kommentar til dei siste innlegga. Og velkommen til nye følgere.
Goé kreativ veke og ha ein fin søndagskveld!

Klem 
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Det var et nydelig blomsterbilde/vev.
    Bilde av "ungene dine" kommer nok også til å bli flott.
    God kveld :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott denne blomsterveven og eg gle meg til å sjå neste vev av "ungane dine"
    Ha ei god veke
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er lenge siden jeg har sett billedvev i bruk. Artig! Bildet av ungene kommer til å bli kjempefint! Takk for koselige ord, forresten:-)

    SvarSlett