lørdag 29. juni 2013

Siste veka i juni vart det fest og feiring dag etter dag


Her ei knippe med blomsterminner 
 Sommarblomster-oppsats, ei vertinnegåve

Sjå den fantastisk flotte fargekombinasjonen 
aprikos, lilla, lakserød og rosa 


 Peon på terrassen min


 18 årsdag bordkort laga av søstra




 Midtsommargrilling med syrin  på bordet....


 Gåve frå eletrikarane :)))))


 Dei flest dagane var det ganske flott ver men med nokre kraftige regnbyger .....godt med overbygd terrasse


 bursdagmiddag ......mine to håpefulle guttar heidra mora med midddag


 Blomsterkort laga av den yngste prinsessa


 Sjå det flotte rosetreet eg fekk


 Jordbærkake frå ei venninne


Ennå ein bukett som eg fekk.

Takk for ei innhaldsrik veke.
 Eg sit igjen med mange gode minner.

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar