tirsdag 21. mai 2013

Ein tur heimom til Norges finaste by!


Her på veg ut mot Florøbyen som ligge lengst ut mot havet. Eg bruker seia Norges vestligaste by og finaste:)


 Er det løye eg får heimlengsel når eg ser på desse bilda eg tok sist helg då eg var heime i Florø. Der har ein båten fortøyd i hagen. Finaste plass på jord trur eg....


 Tatt frå terrassen til mamma




 Gjekk ein tur i nærområdet til Sørstrand der dei hadde opparbeidd ein flott bade- og grillplass.


  Her ser ein vestover 



Strandnellik


 Her ser vi innover .... mot mellom anna Nyttingneset


 Jillt med spasertur på berga. Kjenne sjølukta. 


Fekk meg og ein tur til ferieparadiset Vika. Veret var heilt topp i pinsa i år som i fjor. 
Dette gir påfyll og inspirasjon.



klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Ja du har heilt rett , her er flott :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Derfor bur vi her :)Flotte bilder du har tatt.

    KariLklem

    SvarSlett
  3. Så fine bilder. jeg har en søster som bor i Florø,og ja der er flott ja, Takk for titten
    Klem

    SvarSlett
  4. Flotte plass er så heldig å fått vore der.....:-) klem gko

    SvarSlett