torsdag 7. mars 2013

Venninetur og Jæren quiltelagskveld hjå Quilt og sånt


 Jille kveld på Bryne med tur innom den nye butikken Quilt og Sånt. Dei hadde lukka kveld for medlemmer i Jæren Quiltelag.  Spennande med ny Quiltebutikk!!! 



 Eg falt for desse sommarstoffa frå Moda. Hjelp lageret mitt veks:)


 På venninetur høyrer det med kafe besøk. Både sjokoladen og cappuchinoen smakt fantastisk..... attåt goé drøs. Takk for jille kveld:)


Me held på å male og pusse opp eit rom. Fargar påvirker meg. Då eg kom heim viste det seg at  fuglestoffet var i akkurat same farge som kommoden junioren held på å male for meg. Jiiiipi..... det  blir spennande å sy av og lage litt tekstil tilbehør til det nyoppusa rommmet.  Heilt perfekt vart det spør du meg:) Sart og sommarleg.


Goé helg til deg som såg innom.
Klem Lilla dør



5 kommentarer:

  1. Så kjekt da, og dere som syr er så heldige. Masse flotte farger å boltre seg med.
    Klem

    SvarSlett
  2. Høres kjekt ut og deilig kaffe.
    Fin fredag til deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennande med ny butikk ..... må visst ta meg ein Jærtur snart ... flotte farger du hadde der
    God helg til deg og dine.
    Klem Laila

    SvarSlett
  4. Takk for gilde kveld :-)

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder! Ingenting er som en venninnetur med god drøs og noe godt i koppen!

    SvarSlett