torsdag 1. november 2012

Farmen genseren ferdig


Genseren er strikka i Rauma Mitu etter Raumamønster. Totalt brukte eg 450g brunt til bunnfarge og 50 gr av kvar av dei andre mønsterfargane. Eg hadde ikkje strikka i Mitu før, men vart veldig fornøgd med det. Godt å strikke med, mjukt og behagelig. Eg forandra fargane på genseren i forhold til mønsteret.



Eg strikka genseren i S men måtte forlenge både armane og bolen.


Eg valde lang vrangbord på armane. Slik at ein kan brette dei opp og då blir det vanleg vrangbord eller ein  kan ha dei nede som her, som pulsvarmarar. Det kan komme godt med i haust- og vinterkulda.


Velkommen til nye følgarar og for alle gode kommentarer. Alltid godt å få påfyll :)

Ellers er eg å treffe på Instagram.  Namnet mitt der er "karialise"



Klem 
Lilla dør

7 kommentarer:

  1. Den ble jo bare SUPER! Fargene er så vakre i den genseren. Hvor finner man oppskrift på den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ei rauma oppskrift. Eg kjøpt den på garnbutikken.

      Slett
  2. Så nydelige farger. Jeg følger ikke med på farmen denne gangen, så genseren er ny for meg. Fin gutt i flott genser. D

    SvarSlett
  3. Kjempefin gensar! Verkeleg flott fargekombinasjon:))

    SvarSlett
  4. Nice, hilsen storebroren som óg ønske seg ein:) Veldig fin ja!

    SvarSlett
  5. Så flott, både genseren og eigaren!

    God helg!

    Solklem

    SvarSlett