torsdag 17. november 2011

ting og tang...



Gubben var litt bekymra fyrste dagen om eg tenkt gå på stranda med plast pose. Eg som hadde så mange flott strandbager som eg hadde laga etc....... Men det gjekk ikkje lenge før eg gjekk på denne korga. Var oppe i strandbutikken og skulle ha ein kald pepsi max. Då stod denne og ropa på meg. Eit kupp igjen!!!!!!!!! Eg er av og til heldig med desse kuppa spør du meg.:). Fyrste kommentaren eg fekk var sjølvsagt ei korg ....ventar på den. Lilla/rosa korg kva er bedre til lilladør? Klart den var tilegna meg.



Sjå det flotte mønsteret og fargen då. Blitt fast følgesvenn på stranda denne veka. Strandliv er bare heilt topp. Eg nyte det og lader batteria. Nye idear er byrja boble opp. Livet er herleg. 



Eg sydde meg ein liten pose til ha ting og tang i . Har med litt små stikk og då er det godt med ein liten pose med glidelås, så den blitt fast inventar på stranda.:)))). Har frihåndsquilta den med blomster. Nett no er det ei lita babyjakke eg held på med..
Sjå eige innlegg om den etterkvart.....

1 kommentar:

  1. Den var jo flott som strandbag den ja....og flotte farger ....
    Klem Laila

    SvarSlett