torsdag 25. august 2011

Bil strikk


Har kjørt mykje bil i ferien og no etterpå. Og då blir det god tid til strikking. Me har god arbeidsdeling då, gubben kjører og eg strikkar:) Hue til gubben av garnet til Ingeborg som ho har spunne av Leichestersaueull. Av 100 gr fekk eg nok til desse to huene. Begge huene er til gubben. Då eg hadde litt lite garn strikka eg inn litt kontrast farge på den siste hua.





 Dette sjalet er strikka i fabelgarn. Byrja med tre masker og auka i begynnelsen av kvar omgang. Når sjalet var breidt nok felte eg av i starten av kvar omgang. Aukinga og fellingen gjorde eg mellom tredje og fjerde maske  i starten av kvar omgang slik at eg fekk ein fin kant.

Pulsvanter i tynt ullgarn. Som dokke ser er er me klare for hausten og vinteren både gubben og eg. Men eg håper det går ei stund ennå før me treng dette på oss. 

3 kommentarer:

  1. Veldig grei arbeidsfordeling :)

    Godt å være klar for kulden i god tid. Får no håpe at det er lenge til!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så mykje flott du har laga! Nydelege fargar.

    Eg kjenner forresten til den arbeidsfordelinga, nett slik har vi det og.....;o)

    Solklem

    SvarSlett
  3. Godt å ha litt i fingere når en kjører mye bil. Nå kan jeg ikke strikke noe særlig lenger pga vonde ermer. Men før hendte det jeg gjorde det på veien fra øst til vest. Med mange timer i bilen må en jo finne på noe.
    Flotte luer, sjal og pulsvanter du har strikket. Har laget et slikt sjal jeg også Enkelt å lage, og varmt og godt.
    Forresten, det var Brita som viste meg siden din. Koselig å innom noen en kjenner av og til.
    Ha ei flott helg på Jæren :)

    SvarSlett