tirsdag 21. februar 2017

Bok nr 8 frå Lilla dør bloggen



 I dag fekk eg ny Lilla dør bok i posten. Sjølv om eg har hatt mykje mindre blogginnlegg i 2016 vart det ei fin bok av det .... godt lesestoff til ettermiddagskaffien i dag. Alltid like spennande når ein har bestilt boka på nettet og ho kjem i posten.


 Litt glimt frå boka



 Heile 8 stykk til no



 Ellers har eg fått meg nytt blad:) stiligt strikkehefte frå 1949.... mange artige mønster:)


 Mellom anna hansker


 kontorjakke?

Klem
Lilla dør

Takk til dokke som ser innom bloggen og legge igjen eit livstegn.


3 kommentarer:

  1. Du er dyktig Kari ,imponert.... må være kjekt å ha bloggen i bokform både for deg no og ikkje minst for dei som kjem etter deg . Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer! God ide, men det har blitt med tanken her. Fikk litt inspirasjon nå da....

    God søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk ei bloggbok jeg også. Men det ble med det, det må være veldig kjekt å ha hele blioggen i bokform ! En fin uke til deg :)

    SvarSlett