mandag 26. mai 2014

Slanking av stofflageret mitt og nye kjøkkengardiner



Eg hadde liggande nokre fine gamle stoff.
 Desse seks blå linhåndukane var ikkje klipt opp men hang ihop i ei lang remse, ubrukte men gamle:). Har gjort eit kupp ein gang. No har eg sydd kjøkkengardin av dei. Delt remsa i to:), tre "kjøkkenhåndduker" i kvar høyde. Passa heilt prefekt.



Med løytnantshjerter i ein gamal kaffikanne attåt desse gardina vart det sommarkjøkken med ein gong.


Og så hadde eg ei lang damaskremse som ser nesten brukt ut.....usikker kva den kan ha vore brukt til. Den er ca fire-fem meter lang. Hadde ein gamal søm i den eine sida . Men no har eg sydd den til ein lang løper på nesten 3 meter pluss tre kjøkken håndduker. Denne er i bomull med fin vevstruktur, damask.


Klar til sommar og mange sommargjester rundt kjøkkenbordet. Det likar me.



Tre damaskhåndduker vart det og nok stoff til av damaskremsa i bomull.





Ha ei god veke forsatt.... snart helg igjen.

Klem
Lilla dør

8 kommentarer:

  1. Du Kari, du Kari, du har ei oppkome av alt! Ikkje minst idear!
    Gunvor sm

    SvarSlett
  2. Du fikk mye fint ut av dette du. Veldig flott løper,og koselig sommerkjøkken.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott du har laget, nydelige stoff og nydelige billder! Ha en herlig uke hos deg!

    SvarSlett
  4. Lekkert! Koseleg sommarkjøkken 😊

    SvarSlett
  5. Kreativ bruk av gamle tekstiler! Her ble det skikkelig koselig!

    SvarSlett
  6. Så herlig sommerlig det ble hos deg! Smart å sy gardiner av det blårutete stoffet og duken ble kjempefin :)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott summerkjøkken hos deg. Jammen er du kreativ.
    MR

    SvarSlett
  8. ååhh...så mye fint du syr! Kom i skikkelig sommerstemning jeg nå, synes løperen ble spesielt fin, det er vel fordi jeg er så glad i rosa :)

    SvarSlett