lørdag 24. november 2018

Var innom "ny" strikkebutikk i Bergen


På vei ned frå hytta sist var vi innom denne flotte strikkebutikken sentralt i Bergen, på togstasjonen. Me kjører rett forbi, difor kanskje eg kan oppsøke den fleire gonger. Kjempelekker og med mykje innhald...spennande garn, oppskrifter og tilbehør. Ein snopebutikk for strikkarar.



Dette har vore ein favorittjakke for meg lenge......ein gong håpar eg at eg får anledning til å strikke den.....ein strikkedraum er vel viktig å ha?
orkney, Rowan design


Garnet Loft og shelter i fine lekre fargar.


Kjempefin butikk! 
Fekk med meg litt mønster ei bok og ein strikkebag heim....ingen garnkjøp denne gongen.

Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Deilig strikkebutikken på togstasjonen... vi hadde siste sommer Hotel ved siden av
    jernbanestasjonen i Bergen og så jeg var i strikkebutikken... herlig. Kjempefin garn og strikkebøker... en glede.
    Jakken du viser er drømmen. Deilige farger.
    Takk for at du husker.
    God helg for deg.
    God førjul og hilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. Hei Kari, dette var da en aldeles lekker jakke!!! Falt pladask for den jeg også!! Den kan jo strikkes med endel restegarn eller i flotte høstfarver som du viste på bloggen for ikke så lenge siden...
    Vet du hvor oppskriften kommer fra? Vil gjerne prøve å få tak i den så har jeg en ny "syv års plan" hihi
    Hilsen Annette

    SvarSlett
  3. orkney, Rowan mag. nr 52. Finn du oppskrifta

    SvarSlett
  4. Tuuuuusen takk, Kari!

    SvarSlett