lørdag 17. november 2018

Kreative dager på hytta


 Farsdag,  feriedager og hytteliv er i grunn mykje å glede seg over. Snopa denne fine buketten hjå Roser og Interiør i Florø sist helg. Mine/våre fargar kan eg vel seia.



Ein god venn av oss hadde gjort eit fantastisk forarbeid til oss. TUSEN takk for den trappebygginga. Gubben har fullført prosjeket...så nå er det bare rekkverket igjen


Flott trapp


Gubben fekk fleire buketter. Kjempe fin rosebukett som lyste opp i stova.



 Sjølv om det er november er fint med ute lunsj på brygga. Ikkje dårleg ver men dårlege klær vist ikkje.  Dette er påfyll for meg.



 Dette er nesten ekstraordinært...Lilla dør lese roman. Men eg må avsløre det ikkje vart  mange linjene før strikketøyet kom fram


 Siste innspurt på genseren til gubben. Elgemønsteret til Hyggestrikk.


 Kveld /ettermiddag, ikkje regn men  mildt og opphaldsver gir rom for bålpannekos.


Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Så vakre bilder. Tusen takk. Jeg har stor glede å se. Fantastiske minner. Så jeg har mange ferier i Vestlandet opplevd... og jeg håper det blir mye mer.
    Kos deg.
    Ha riktig god før-juletid.
    Masse glede med ull og strikkepinner og med bøker... lys og bål... bøller og kaffe.
    Klem fra meg. Viola

    SvarSlett