onsdag 14. november 2018

Heldige meg


 I går var ein tur innom tanta mi på snart 94 år. Der satt ho og strikka. Ho hadde strikka  det eine paret etter det andre. Ho lager mønstra sjølv. Ho kunne fortelje at ho strikka meir no enn på lenge. Ho hadde strikka eit par til meg og. I og med at det er mønsterstrikk i heile sokken, vert dei doble som gjere dei ekstra varme og mjuke. Håper eg har arva noko av desse genene....at eg kan være ein ivrig strikker i den alderen.


 Og så fekk eg desse flotte sokkene av ho i fargane kvit, blå og lilla.
Tusen takk


Er dei ikkje fine vel?

Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Knallfine sokker heldige du .

    SvarSlett
  2. Så heldig du er! Du har nok arva noen gener tror jeg. Kjempefint mønster på sokkene, og så liker jeg fargene.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett