søndag 18. november 2018

Kranser av einer


 Kjekt med muligheter til å gå ut i skogen og plukke mykje fin einer til å lage krans..... kjekt arbeid når ein kan sitte ute på hagebordet å lage dei....... Så feriedager er ikkje oppskrytt. 


 Hadde kjøpt med meg halmkranser i ulike størrelser. Dagens reklame: Europris på Kleppe hadde godt utvalg:) ellers treng ein rosesaks, streng og avbitertang.


 Fyrste klar!!!


 Godt med arbeidshansker.... det stikke :))




 Laga tre stykk.....




 Måtte prøve å pynte med rusta pynt som eg hadde kjøpt på Roser og Interiør i Florø.
Ellers har eg tenkt å pynte dei meir når eg henge dei opp der eg har planer om å ha dei. Den eine har eg tenkt gi bort i gåve.





Snart advent. Kjekk aktivititet når ein har nokre feriedager no i november.......

Klem Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar