tirsdag 24. april 2012

Klubb hjå Sabrina


Igår hadde dokkeklubben samling hjå Sabrina. Dokkeklubben lager ikkje så mykje dokker lenger men er ganske allsidig. Dei siste gongene har den vi er hjå hatt ansvar for aktiviteteten.  Alltid like spennande og gildt. Sjå det fargerike og flotte bordet vi vart møtt med igår.  Kveldens aktivitetet var å lage lyslykter av syltetøysglass.






 Flotte engler ho hadde sittande på stettfat saman med lys og fuglar.





 Sjå det fargerike frukt fatet.


 Utstyr til kveldens aktivitetet



Mine


Kveldens produksjon fra klubben


 Eg har allerede fått mine ut i hagen...ventar på bedre tider. Sol og varme. 


 Takk for gilde kveld!


Klem lilla dør.

No er eg klar for sykveld på syrommet, truseposeproduksjon i kveld.

3 kommentarer:

  1. Det var en fin kveld .Flotte bilder:-) klem gko

    SvarSlett
  2. Takk for gille kveld,Jeg er imponert av de flotte bildene.Du har supre øyner for foto.De skjønne,søte lyktene dine pynter fint opp på den koselige terrassen din.Så flott Kari ;-))

    SvarSlett
  3. De lyktene ble kjempe fine!! :) Alt dokk finne på ;)

    Ragnhild

    SvarSlett