fredag 20. april 2012

Fredagsstemning


Klar for helg og fredagskveld.  Har funne fram strikketøyet og venter på middag....kan det bli bedre:))))


Held forsatt på med å dukka ned i strikkekorga mi ...har ei ri no med å gjere ferdig ting. Dette skal bli ei  jakke, byrja med halsen og strikker ned over.....sjå den fine fargen:)


Denne brikka har mamma sydd for lenge sidan. Eg har hatt den i tølene mine så lenge eg kan huske, men gildt å ta fram igjen......typisk vår/sommerbrikke.


God fredagsklem!

Takk for du tok turen innom lilla dør.

3 kommentarer:

  1. Koselig med strikking.....og du er flink å gjøre ting ferdig. Nydelig farge.....og gleder meg til å se den ferdig

    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Så fin farge ja på strikketøyet ditt. Tror jeg må ut å kjøpe noen blomster i morgen jeg.
    Herlig med helg. Merimekko er fint, jeg liker godt det jeg også.
    God helg og klem fra meg :)
    tine

    SvarSlett
  3. Nydelig brikke din mor har sydd.
    Ønsker deg ein riktig god fredagskveld i sofakroken med strikketøy og heldig er du som venter på middag.

    KariLklem:)

    SvarSlett