onsdag 18. april 2012

Eggerestar etter påske


Eg har helde på å strikke og hekle meg litt ned i korga mi http://lillador.bl ;ogspot.com/2011/07/korga-mi.html  Mellom anna har eg no hekla ferdig den påbygynte eggproduksjonen, montert egga og lagt dei til salg....så treng nokon uspiselege egg har eg:)))) Ellers reknar eg med at det kjem fleire påsker.


 Herr og fru egg på tur på steinbordet mitt. Stiller gjerne opp for fotografen.  Panduro sine høneføtter er    go´e og gjer at egga står stødig slik at ein får laga personlighet på egga:)))


Desse lilla eggeskene passa utmerka til å oppbevare nokre av egga. Eg brukte stempel til å pynte på toppen av eskene.




Nokre høner er meir prate sjuke enn andre.  Dette stempelet med desse høne likar eg godt. Er ofte i bruk enten det er til kort, merkelappar ellere som stitchery. Her held eg på med å sy stitchery til ein strikkepose:


 Klem Lilla dør



4 kommentarer:

  1. Her var det mykje kjekt!

    Egg er kjekt å ha og dese "står seg" lenge...
    Fine boksar som får fram smilet;o)
    ... og sist men ikkje minst blir det fin pynt på strikkeposen!

    Ha ein strålande dag!

    Solklem

    SvarSlett
  2. så flotte egg og artige fine bokser til oppbevaring
    Fint sømarbeid også ....flinke du

    Ha en kreativ kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Kjempefine egg og broderier!!
    :-))))

    SvarSlett
  4. Hei
    Så flotte :) Og så lurt og stemple og forstørre for så å sy :)
    Du gav meg en idee der :) Tusen takk :)

    Ønsker deg en fin helg
    Klem fra Tine

    SvarSlett