fredag 21. januar 2022

Nissehus del 3


Fekk god hjelp til trearbeider. Tusen takk !!! 


Panelt/lagt tak. Litt usikker på kva farge eg skal ha på det...kjem vel etter kvart. Kanskje ein grålig farge.



Har panelt ytterveggene på den øvre delen for å få eit meir heilhet av huset. Trur det fungerte godt.








Litt musikk er alltid jillt ....


Byrja ta form no. Har vor eit kjekt prosjekt i haust og no i januar. Vi i dokkeklubben har vel laga/innreda kvart vårt hus.  Det eg har igjen no er litt beis og lage ferdig dei nissane eg starta på ein halv mannsalder sidan. Aldri vert så nære som no. Har samla ting og tang sidan då. Har vel alltid vert huga på dokker og dokke hus. No får eg god hjelp av mine barnebarn, dei kosar seg når dei får leike der. Det gleder eit bestemor hjerte.


Doen har fått en grå beis








Frå terrassen


Tar snarveien opp på terrassen.
 

Klem
Lilla dør



1 kommentar:

  1. Hei hei! Du verden så artig!
    Og så mye pirk og småtteri.... Men utrolig fint!
    Dette blir nok spennende å ta fram igjen til neste jul.

    Januarhilsen fra meg. Inger G.

    SvarSlett