tirsdag 11. januar 2022

Nissehus del 2


Noko på gang...liker det. Eg trong hjelp av gubben.


Gubben laga ein ny etasje til nissehuset. Hadde for mange nisser og idear så det gamle huset var for lite :)))




Fekk til og med "utedo" med to seter


Laga meg nokre små dorull på ca 2 cm av tørkerull og sugerør.


På terrassen på nissehuset er det stemning med julelys og stemning.


Badenissen har fått plass i stampen.....


Kjøkkenet byrjar ta form med kjøkkenbenk laga av gubben. Eg sydde forheng på den.  Kjem nok meir etter kvart......


Holder fortsatt på med litt beising og hyller. Kjem eit nytt innlegg om nokre dager. Sjølv om det er blitt januar blir det litt nissehus her ennå. Har planer om å pakke det vekk når eg fått det meste på plass...alt tar tid men jillt.  


 Klem
Lilla dør/nissemor

1 kommentar:

  1. Du store min så stilig. :) Å for ett arbeid dere har lagt bak nissehuset. *klapper i hendene*

    SvarSlett