søndag 16. januar 2022

Marimekko brikker


Eg quilta dei med striper, ca 1,5 mellom kvar stripe. Brukte sømrom og symaskinfoten som merke. Liker godt å quilte kuvertbrikkene slik. Blir stødige treng i grunnen ikkje stryke dei etter vask. Vasker dei på 60 grader. Dei eg har har holdt seg veldig godt.
 

Eg hadde litt rester av desse to marimekko stoffa etter eg for nokre år sidan sydde puter og duk av dei.



Passa perfekt attåt dei røde Ittala-krusa,
Brikkene passar vel best til hausten og i jula. Eg starta på desse før jul, men vart ikkje ferdig før no i veka. Hadde håndsømmen igjen.



Tenke dei kan brukast om ein annan. Har to av dei blomstrete og tre med hus på.






Ligge klar til bruk.... 


 Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Fine! Stilig med klare fine farger! De kan brukes hver dag spør du meg.

    En god dag ønskes av Ingunn

    SvarSlett
  2. Så nydelige brikker, helt i min smak, fargerik og frodig. Lyser opp i vintermørket. Ha en flott kveld.

    SvarSlett