fredag 18. januar 2019

Vottar og luer til snømennene


 Eg hadde litt restegarn i fin blåturkis farge, akkurat nok til to par votter og ei lue med dusk til snømennene eg nett hadde sydd. Blir nok fleire slike....... ikkje verst å kunne strikke fleire par votter på ein kveld:)))


 Oppskrifta på vottane:
-------------------------------
La opp 12 masker på pinne nummer tre.
2 omganger med rille før eg strikka rundt på tre pinner.
Strikka 8 omganger før eg sette av to masker til tommel. Strikka så 6 omg. før eg starta å felle av slik; 2 rett saman, 1 rett fortsatt slik ut omg. Neste omg rett uten felling. Neste omgang to og to  rett saman  ut omg. Klipp av garnet og fell to og to og trekk deretter tråden igjennom. Fest til slutt tråden. 
Tommel; Plukk om 4 masker og strikk 2 omg, fell deretter av to og to masker saman.



 Ikkje store :)


Klem
Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar