tirsdag 29. januar 2019

Ferdig med sjalet


Oppskrifta eg har brukt er ifrå heftet Urban av Susie Haumann. Århus sjalet. Eg har lenge hat lyst å strikke horisontalsjalet men sidan det er så vanskelig å få tak i mønster og garn frå Danmark vart det dette sjalet. Eg har brukt tynt garn i lammeull som eg hadde liggande. Ein tråd i lysgrå pluss ulike små nøster med ca 14 ulike fargar. Eg er i grunnen godt fornøgd med sjalet.


Ca 2,30 meter langt.
Strikka på pinner nummer 4.


Har vert eit ypperleg bilstrikk og strikketøy å ta med seg.





Vinter og litt snø på jæren om dagen ...så sjalet er allerede tatt i bruk :)
Sjølv om det er vinter er det jillt å kunne ta inn forsytiagrener og dei blomster når når dei har stått inne nokre dager........ det gir følelsen av vår ....


 Ha ei fin og kreativ veke

Klem 
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Det ble virkelig et lekkert sjal! Kan nesten ikke tro at du bare brukte garn du hadde liggende. Synes fargene er så fine sammen!

    Klem

    SvarSlett