onsdag 23. januar 2019

Aykasa kassar på syrommet


 Eg likte godt desse kassane. Passa perfekt inn under ei av bordplatene på syrommet. Eg har garn i dei og så kan eg legge dei ulike prosjekta i dei. Som dokke veit har eg meir enn eitt prosjekt på gang. 



 Både praktiske og tøffe. Eg valgte den mellomste størrelsen. Godt fornøgd. Og så fekk eg kjøpe dei på Bryne hjå Robinhooddesign. Kom tilfeldig over butikken på Instagram.


 Eit av dei neste prosjekta er ei strikkejakke av det garnet (Fat faerytale) som eg vann på garnfestivalen i Oslo.
Desse fekk eg garn hjå

Også vottane til hyggestrikk ligg det garn til bakers i korga:))))
Blir aldri arbeidslaus.......trur eg


 Og så har eg samla på Isager garn trur eg, ser iallfall slik ut.


Eller dette lekre garnet frå Ullrommet i ull og lin...blir truleg bestemorstrikk


Eg hadde fantastisk go´e monteringshjelp på laurdag. 


Litt bordpynt er viktig, som denne blomsten på syrommet! Usikker på kva det skal bli,,,,, tips mottas gjerne. Iallfall fine farga, litt tynt ullgarn. Det kan fort gå godt :)))))


Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Hei Kari, slike "blomster" kan jeg også lage flere av;-) ikke bare at jeg har div rester i finull men så fikk jeg mange nøster i forskjellige farver til jul i tillegg! Pluss oppskrift på votter...så det var kanskje meninga at jeg skulle strikke mange votter?? Men eier ikke lyst... selv bruker jeg nesten aldri, putter hendene i lomma hehe
    Har i grunnen mere lyst på "loppisgenser" fra Pickles...eller noe i den retningen;-)
    Faerytale garnet var nyyydelig, og så flott farve!
    Ønsker deg en god helg! Her snør det før engangs skyld...
    Klem fra Annette i "sør"

    SvarSlett
  2. Hei Kari, slike "blomster" kan jeg også lage flere av;-) ikke bare at jeg har div rester i finull men så fikk jeg mange nøster i forskjellige farver til jul i tillegg! Pluss oppskrift på votter...så det var vel meninga at jeg skulle strikke mange?? Men eier ikke lyst... Har i grunnen mere lyst på "loppisgenser" fra Pickles...eller noe i den retningen;-)
    Faerytale garnet var nyyydelig, og så flott farve!
    Ønsker deg en god helg! Her snør det før engangs skyld...
    Klem fra Annette i "sør"

    SvarSlett
  3. sorry...noe gikk galt her
    det er da mer enn nok med EN kommentar;-)
    Annette

    SvarSlett