onsdag 2. mai 2018

På Vestlandstreffet 12 -14. oktober 2018 skal eg ha to kurs.


 Egersund quiltelag og Jæren quiltelag arranger treffet i år.
Treffet Skal være på Quality Airport Hotel Stavanger som ligg like ved Stavanger Lufthavn, Sola

Eg skal ha kurs der saman med følgene kursholdere;
(Dette har eg tatt frå facebook)





 Lørdag skal eg ha 6 timers kurs med maritimt tema....... smakeglimt her; Vil ha hovedfokus på fisk:)









 Snømannskurs 4 timer på søndagen:



Der me kan lage ulike snømenn med ulike uttrykk ... vil ha med mønster på ulike snømenn





Håper eg ser akkurat deg på mitt kurs :)

Alle kursmodellane er ikkje heilt klare. Eg vil legge ut meir innformasjon om mine kurs her på bloggen under etiketten "Vestlandstreffet  på Sola 2018" for dei som treng vite meir om kursa.


link til vestlandstreffet

Klem
Lilla dør 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar