torsdag 26. april 2018

Sy med Kathrines Quilte Stue


Saman med  ca 170 andre var eg på sy med Kathrines Quilte Stue på Klekken sist helg. Dørene opna kl 14 på fredag og avslutta ved lunsj på søndagen.



Sto i kø for å komme inn i sysalen på fredagen


Masse fint i butikken




Teppet vart ikkje ferdig....men flott helg. Kom heim med mykje inspirasjon og syglede. Ny vennner, nye mønster etc.
Teppet blir nok ferdig etter kvart. Følg bare med her på bloggen.....plutselig 


Knallgoé mat. Denne pasjonsfruktkaka kåra eg til helgas beste kake.




Sysalen tidlig ein morgon


Cake Mix mønster demostrasjon med Helle. Dette er Helle sitt teppe sydd på hefte nr 6


Mange ulike demonstrasjoner. Det synest eg var knalljillt å få med seg. Mykje eg har lyst å få prøvd meg på

Kanskje blir det Klekken på meg neste år og


Klem
Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar