tirsdag 4. april 2017

Takk for kreativ og jille helg


Sist helg hadde eg besøk av døtrene mine.... knalljilt med slik jentehelger.


Me sydde kvar sine to puter i den botaniske stilen.... eg hadde kjøpt stoffet på Stoff og Stil tidlegare i vår.




Av ein liten rest vart det ein liten strikkepose. Eg diggar desse små posane til småstrikk. Når ein har masse arbeid på gang trengs det og :)))


Lørdag hadde ei av prinsessene besøk av ei venninne som trengte eit bilde til soverommet. Eg over drive ikkje, men i løpet av 20 til 30 min hadde ho fått malt dette lekre bilde i nydelige fargar.



God mat er viktig slike helger og.


Mykje tid til strikk vart det.


Tre kafebesøk vart det og tid til i løpet av lørdag og søndag.


Lunsj på Ostehuset


Kunstutstilling på Hå Gamle Prestegard
utstillinga Multiply - mitt hjem
Norsk Kunsthåndverkeres temautstilling




Kaffi besøk til besteforeldre/svigerforeldre vart det og tid til. Kjekt med felles interesser...håndarbeid.

Takk for innhaldsrik helg og mykje inspirasjon og glede!

KLEM

Lilladør /mamma

2 kommentarer:

  1. Berre ein ting å sei : Dokke er flinke og kreative alle saman :-) er imponert ::: Klem

    SvarSlett
  2. Koselig og kreative gjeng��

    SvarSlett