fredag 26. oktober 2012

Fredagskveld


 Helg :) og nytt blad. Eg "snopa" meg nytt blad medan eg var av stad og handla til helga. Mykje jillt i det og mykje goé inspirasjon.


 Alt frå matoppskrift på fikensyltetøy til ymse mønstersider, mellom anna broderi.  Ser ut som diamantstingputene er på veg inn att.




 Mozarellaostsalat.....


To gamle koppar vart kveldens bordpynt. Ein med eple og ein med telys.





 Pakka og klar til kurs i morgon...gler meg !!!!


Ha ein fine fredagskveld vidare.
Velkommen til nye følgarar. Det varmar. Og mange takk til dokke som legg igjen ein kommentar. Alltid like godt. 

klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Herlige fredagsbilder og lykke til på kurs!Gleder meg til å sjå kva du skal lage.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei. Nå har jeg fått lest meg opp her hos deg. Har vært på kurs i Stavanger noen dager. Fine ting du Strikker på, og lykke til på kurset. De små vasene dine liker jeg godt. Og gratulerer med alle sidevisningene. Så gøy. Ha en fin helg !! D

    SvarSlett
  3. Hei!
    Det såg ut som du hadde lagt til rette for en god fredagskveld. Til lykke med kurset.
    MR

    SvarSlett