torsdag 25. oktober 2012

Farmen genseren


 Farmen genseren nærmar seg ferdig....kjekt med jillt strikkearbeid. Og når det i tillegg er surt ute og me kan fyre i ovnen og tenne sterarinlys. Til og med ha gode samvittighet  for å krype opp i sofaen og ikkje gå tur. Kan knapt tenke seg noko meir avslappande. Medan eg ser at genseren nærma seg ferdig sviv det nye strikkeprosjekt  i hovudet. 
Men no er det kurshelg på den nye symaskina mi som står på programmet i helga. Gleder meg veldig.
 Men eg reknar med at eg innimellom får strikka ferdig genseren:) Kan ikkje bare sy eller være på dataen:)



Ha ein jille og kreativ kveld.
Klem lilla dør

3 kommentarer:

  1. Den genseren er så fin! Liker de fine samstemte fargene. Så koselig du har det i kveld med strikketøyet, fyr i peisen og levende lys. Kos deg videre. Har levende lys her også, og Lines gode hjelpere på tv-skjermen. :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er en fin genser, og jeg liker fargevalget ditt.
    Kos deg videre i det fine inneværet, og lykke til på kurset:)

    SvarSlett
  3. Det ser og høyres kjekt ut!
    Kos deg og nyt helga!

    Solklem

    SvarSlett