lørdag 14. januar 2012

Se min kjole


 Pilkjolen min trengde ny blomt, så det vart ein snartur til sentrum. Denne kjolen har eg laga på kurs hjå Klara Pil.  Er kjempefornøyd med den. Han står i stova med blomst på toppen:). Det einaste eg ikkje kan med denne kjolen er å ta den på meg:))))



Då eg fyrst var innom blomsterbutikken fall eg for fristelsen til å kjøpe også denne sukluenten som tok opp ein fin grå lilla farge.



 Fekk og kjøpt med meg heim litt sytråd. Så no er eg klar for å gå på syrommet . Gleder meg.



Ha goè laurdags ettermiddag.

Klem

2 kommentarer:

  1. Du har ein flott kjole!!

    No er eg spent på kva du skal trylle fram, du har spennande stoff og flotte fargar på tråden.

    Ha ei god, kreativ helg!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Den kjolen er jo bare flott ! Tru kva dei sildane blir til? Spennande! God søndag videre !
    Klem Laila

    SvarSlett