lørdag 26. desember 2020

Ny strikkeprosjekt-pose til romjulstur og nytt strikketøy..... kan det bli bedre


Eg falt pladask for denne fine strikkeposen i frå Norwegian Sprit strikk og garn...Ble årets julegåve frå meg sjølv. No har eg tatt den fram og starta så vidt på mitt nye romjulstrikk. 2. juledag og julefreden senkar seg. Har nett vore på julefrokost, nå ventar sofaen, kaffi og strikk. Kan det bli bedre.......
.


Er det ikkje eit fantastisk motiv på posen?
No er eg klar for romjulstrikk og hyttetur..... mykje strikketid.



Her er et strikkeprosjekt.... innkjøpt for ei tid sidan og planlagt:))), Eg strikka genseren i lett lopi.
Eg har ikkje nok grønt garn, det var og er ikkje råd å oppdrive nokon plass. Tydelig eit populært garn.......det er lova inn midt januar, håper på det...... julegenseren blir vel klar til jula 2021.


Er iallefall byrja, så får vi sjå kor mykje det blir ....... i juleferien. Juleferie er iallefall ikkje oppskrytt.....

Ha ei fin romjul!!!

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Kjempefin strikkepose! Jeg hadde nok også gitt en gave "til mor fra mor" hadde den kommet i min vei. Fin julegenser. Fint å strikke av Lettlopi, men genseren jeg strikka til meg selv ble i varmeste laget og ble solgt til ei ungjente. Lykke til med grønt garn! Og fortsatt god romjul! Her går det i sokker, men pulsvarmere blir det neste.

    Klem Ingunn

    SvarSlett