fredag 6. november 2020

Teppe og fuglemammas body i cashmirmerino og cashmir.


Strikka ein fuglemamma omslagsbody i Kashmir oppskrift brukte eg den som står i boka Myk start av May B Langhelle. Eg brukte garnet Cashmere Fingering til Lotus Yarns brukt ca 50 gr til størrelse ca 3 mnd.



Til teppene brukte eg to hesper til kvart teppe av Lotus Yarns Cashmerino. Starta med tre masker og auka ei maske i starten av kvar omgang til eg hadde brukt opp ei hespe . Då starta eg omgangen med å felle ei maske til det var tre masker igjen. Både akingen og fellingen gjorde eg innfobi den tredje maska slik eg fekk ein fin kant langsteppe.

Eg har strikka kvar sitt teppe til bestemoorgulla eg venta no i haust. Begge er klare og dei eine er allerede tatt i bruk no i slutten av oktober. Gleden er stor. 





Blir veldig varme og mjuke. Og ikke minst dunlette :)


No holder eg på strikke body nummer to til neste bestemorgull som kjem om nokre veke........ 


 Klem
Bestemor/Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse! For noen skatter vi får i voksen alder. Kose deg masse med livets dessert;-)
    Klem fra Annette i tyskland

    SvarSlett
  2. Hjertelig til lykke med barnebarnet! Akkurat dette settet har jeg strikka også. Veldig godt i bruk. Størrelse 3 mnd varte ikke så lenge, men det er kjekt med noe som passer når de er nyfødte også. Og ull er ull!

    SvarSlett