mandag 2. november 2020

Telt til dokkene


Nå har eg sydd eit telt til dokkene (les baby liten) til ei av prinsessene mine. Den eldste av dei fylte 3 år og liker godt å reise på telttur sjølv, så då må jo dokka også få reise på telttur i hagen eller på teppet i stova :) synest bestemor


Eg vrengsydde heile slik at det vart meir solid. Eg brukte mønsteret til Merete syr. Til teltstenger har eg brukt fiberstenger fra Stoff og stil.



Teltopningen


Soveposen og ryggsekken var og med i mønsterpakken fra Merete syr.  Til liggeunderlag brukte eg sitteunderlag kjøpt på sportbutikken som eg delte på langs.


Klar for tur


Eg valgte å sy for i soveposen og eg sydde soveposetrekk til den.



Ryggsekken har gummistrikk til seler slik at den er lett å ta av og på dokka


 Klem
Bestemor/lilla dør

1 kommentar:

  1. Så kult telt og så fine plagg du har sydd. Vil tru det er mitt i blinken til ei heldig bestemorjente :)

    SvarSlett