onsdag 10. juni 2020

Kjøpte meg litt nye puter på terrassen


 På lørdag var eg innom handelssenteret på Klepp. Mellom anna hjå Kid Interiør. Fann masse kjekke puter til 50%, det liker eg ...kupp som eg plar seie :)) Betalte nesten ikke meir for ferdig sydde puter med  trekk enn eg til vanleg ville  ha betalt for innerputene viss eg skulle ha sydd sjølv....
Det var månadens reklame.


 Desse lange fine putene  med bilder som kunne vore tatt fra stranda rett ned forbi her.... Jærstrendene (minna meg veldig på dei). Eg kjøpte med litt breitt bendelbånd aom eg syddepxå til håndtak på putene, så kan eg henge dei som "bilder" på veggen når vi ikke bruker dei som sitteputer på benkene eller i trappa på terrassen.
Kjøpte dei ensfarga og. Dei var det hank på. Dei putene er sydd i vannavtøytande stoff, perfekt for vestlandsværet då benkene stå ut utan tak. I tilegg kan dei då hengast vekk når dei ikke er i bruk på ein lur plass  :) ....kanskje. Ennå ligge dei på terrassen me få se kva det blir til :)




 Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Koselig terrasse du har, og de lekre putene passa jo perfekt! Smart å kunne henge dem opp! Fikk bare lyst til å ønske deg riktig god sommer!

    SvarSlett
  2. Ååå så nydelige puter! slike fikk jeg også lyst på..
    Og så stor tomatplante... Lurer på om du gir den mye næring..?
    Mine er godt i gang, men slettes ikke så høye som den du viser oss her.
    Og så gleder jeg meg til å se hvordan det blir rundt "pileballen" din!
    Artig påfunn

    Fortsatt god sommer!
    Inger G.

    SvarSlett