fredag 13. mars 2020

Kranser


 Sjå denne flott kransen eg fekk hjå mine barn.svigerbarn og barnbarn . No gler eg meg til å få henge den opp på mitt snart ferdig opppussa kjøkken.....  Knallfine krans!!!
 Heldigvis er den laga av blomster, busker som egner seg fint til tørking :) 



 Denne kjøpte eg hjå mestergrønn no til helga. Laga av friske gåsunge.... vårleg og fint. Det gode med denne er jo at den tørka og kan vare lenge.  Litt usikker om den blir i gangen eller eg skal ha derpå trappa. Ja takk begge deler :) me andre ord me få se.


 Gåsungane er surra rundt ein halmkrans..... 
Kjekt med vår og ein kjenne ein har lyst til starte med hagen snart. Kanskje tid for å ta avlegger etc på pelagoninane ??? Plutselig:)))


Ha ei fin og kreativ veke..... 

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Så koselig med vårtegn fra deg! Her ligger snøen helt inntil husveggene som den skal i midten av mars. Har gått på ski hele uka, men i dag er det mildt og litt regn.

    Kos deg med våren!

    SvarSlett