mandag 30. mars 2020

Bamsegenser - Petite knit design


Petit knit har ein bamsegenser eg har strikka fleire av til bestemorgulla mine. Har likt fasongen og dei er kjekke å strikke. Ovanfrå og ned. No har eg laga min eigen versjon i friske fargar og striper. Brukte plantefarge garn. Eg strikka den i størrelse 1 år.....


 Strikka den på pinner nr 4. To tråds strikkegarn i ull. 
Blir varm og god "utegenser"


 Se detaljen....nesten gale men eg hadde ikke meir rosa garn, difor avslutta med andre garnet i genseren



Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Hva for deilige farger... Super. Så fint du har strikket genseren.
    Jeg liker veldig.
    Hilsener til deg.
    Viola

    SvarSlett
  2. Vi bruker det garnet vi har tilgjengelig. Slik er det med den saken. Synes genseren er kjempefin til en smårolling!

    Fortsatt god onsdag fra Ingunn

    SvarSlett