tirsdag 26. november 2019

Kranser i lange baner :) del 1


 Tradisjonen tro har det blitt til at eg lager diverse kranser når eg er på hytta i november. Kjempekjekt og snaut å lage kranser når hytta ligge i skogen. Mykje fint i grønt og kongler ein kan finne å bruke. Eg liker godt å lage einerkranser. 


 Litt rust er alltid fint og dekorativt.


 Her brenn eg opp kvister og overskuddsmateriale etter kvart. :))


 Blåeiner og mosekrans, pynten manglar ennå




 Litt kaffi er viktig underveis, har ein ferie så har ein ferie


 Fann ein stor halmkrans ...den må eg nok ha på døra heime.



 Litt bordpynt på terrassebordet..snart klar for lunsj i det fri.



Fint med einekranser men dei stikk, så viktig med gode arbeidshansker


Å ha ferie i november er ikke feil, særleg når vi i tillegg får nydelig ver


Klem
Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar