onsdag 8. august 2018

Mika genseren er klar


Endelig er genseren, som har voew bilstrikk pluss pluss det siste halvåret:), ferdig. Garnet kjøpte eg på Pickles i Oslo. Genseren er til junioren....student. 



 Genseren er strikka med to tråder. Pickles merino tweed  og Pickles bliss.


 Mønsteret eg har brukt er mikagenseren til Knitting-Inna. Stod i boka #bystrikk.


 Eg har strikka fleire av desse i ulike fargar og garnkvaliteter.


Klar til levering... Håper den vil varme mottakaren i vinter. 

Klem
Lilladør

2 kommentarer:

  1. Kjempefin genser! Den boka har jeg, så nå fikk jeg en god ide. Grei tv-strikk også dette, og en enkel genser trenger alle. Det er jo slike som blir mest brukt.

    Klem

    SvarSlett
  2. Den ble super. Likte godt fargen også. Nå er grønt på ønskelista her.
    Klemz

    SvarSlett