fredag 24. august 2018

Garnkjøp ...eg som bare skulle strikke frå garnlageret


Måtte bare ...fyrst ei hespe så litt til...



Denne strikkekoppen vart og med heim. Kan bli med meg i godstolen på byrommet :) blir sikkert kreativ då


Fin var den iallfall


Hortensia frå hagen..... kjekt å ha i vasen no utover hausten. Hortensia er bare ein fantastisk flott plante. Sjå fargespelet



Fyrst må eg strikke ferdig noko av det eg har i arbeid som desse luene frå restegarnet etter juniorens genser.

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Klart du måtte kjøpe garn når du var på garnfabrikk! De fleste av oss strever vel med å minske lageret, men slike sjanser kan en ikke gå fra seg. Nydelig garn du har kjøpt! Det har blitt mer romslig i garnkassene mine, men så må jeg ofte kjøpe mer garn til det som skal strikkes. Men jeg jobber med saken, jeg også.

    God helg!

    SvarSlett