mandag 29. februar 2016

Tova tøflar


Eg strikka tre par med tøflar etter oppskrift som eg fann her;

Eg strikka dei i fritidasgarn i tre ulike sjøblå/mint fargar.


 Det har vore bilstrikk dei siste gongene eg har reist til hytta.


Fine fargar og kjempe gode.....


Men eg var litt for tøff når eg tova dei i vaskemaskinen. Fyrst tova eg dei på 40 grader og det var for lite. Eg var usikker om eg skulle vaske dei ein gong til på 40 grader (det burde eg ha gjort) men eg vaska dei på 60 grader.  Dei vart kjempe fine men for små. Det eine paret kan jentene bruke....


desse flyttar til Skorane


til salgs 


til salgs


No eg i gang med å strikke ulike vottar av garnrestane.... her er det mariusvott som skal tovast.


Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Disse er veldig deilige på, det minner meg på at jeg skulle lage flere !

    SvarSlett
  2. Nydelige Kari! Eg held på med dei eg og!

    SvarSlett
  3. Uansett så er dei fine..... feil kan alle gjere..... kanskje du får besøk av nokre små føte på hytta... klem

    SvarSlett
  4. Uansett så er dei fine..... feil kan alle gjere..... kanskje du får besøk av nokre små føte på hytta... klem

    SvarSlett
  5. Nydelige farger på tøflene dine! Synd de ble for små, men du strikker nok kjapt to par til, tenker jeg. Lykke til!
    Takk for link til oppskrift! Skal nok prøve disse etterhvert.

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett