lørdag 17. januar 2015

Olaf heiter eg og liker ........




Eg såg filmen Frost i romjula. Sidan eg er svak for snømenn, fann eg ut dette måtte vera film for meg. :))). Så då eg kom over mønster på Olaf måtte eg jo bare strikke det. Kjempejillt å strikke og så fekk brukt litt restgarn, eit nøste Rauma sitt tretråds strikkegarn pluss ein rest minkegarn med snøglitter som gav fin effekt. Eg strikka den på pinner nr 4. Armane laga eg min eigen vri på med hestetømmerstrikk.


 Her er han ferdigstrikka klar til stopping.



Olaf stiller gjerne opp for fotografen.
Eg var usikker på om Olaf skulle smile?  Eller skulle han ha tann utan markering av munnen :)

Det vart med smilemunn:)

Snart ny eigar.
Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Han ble jo skjønn da :) Jeg har og sett filmen, og har skjønt at disse figurene har blitt kjempe populære. Ønsker deg en finfin helg :)

    SvarSlett
  2. Morsom type og ja han er skikkelig fotogen....... klem

    SvarSlett