søndag 18. januar 2015

Fleire strikkenett


 Mange strikkeprosjekt krev mange strikkeposer/nett til å ha dei i. Eg held på med opprydding og garnslanking på nyåret. Dette var eit av syprosjekta sist helg sjå her



 Fine sauer som passa perfekt på  ei strikkenett.
 I og med at stoffet er i lin blir veska litt robust. Eg sydde den litt stor slik den kan romme litt større prosjekt og.



 Islenderstrikk.....er blitt bilstrikk når eg pendler til Florø. mange turar no når vi held på å fikse opp ei hytte.






 Fargerikt strikk treng fargerikt strikkenett:). Sjal eg starta på i Stuttgart.


Knitty sheep design by Greta Lynn

Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Flotte vesker og flotte stoff .... du er flink :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige strikkevesker! Det blir aldri for mange slike, og det er kjekt å bli kvitt alle plastposene. Fint at veskene er litt store med plass til mønster, ekstranøster og et litt større strikketøy. Fine stoffer du har brukt!

    Ønsker deg en fin søndagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Knallfine vesker :) Har heklet meg et strikkenett, er ikke så glad i å drasse rundt på plastposen ;) Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett
  4. Hei :) lurer på hvor du har kjøpt disse stoffene? :)

    SvarSlett