torsdag 16. januar 2014

Gjort ferdig :)



I romjula hadde eg laga til ein pose med heklegarn til jentene i huset med utfordring til å lage seg eit pepperkakehus. Sjå her på starten
No er eg ferdig med mitt......truleg må eg vente til neste jul før eg ser resultat frå dei andre tre:) trur eg. No har eg gøymt mitt hus saman med resten av julepynten. Klar til bruk i adventstida. Eg kjem nok å bruke mitt som bordskåner.





Ellers har eg endelig kome igang med mitt nye bildevevprosjekt. Skal veve eit lite teppe av "ungane mine" og mimra ei tid tilbake. Sjølv om det er lite, blir det nok eit langtidsprosjekt:). Bare det å kome igang har tatt si tid. Det blir helst vevd på vevekveldane hjå Ingrid.  Se her, me har det jillt dei kveldane

Klem
lilla dør

5 kommentarer:

  1. Så fint d ble! Ja.. Gleder meg til å lage d, men tok det ikke med hit :)

    SvarSlett
  2. For ein flott blogg! Eg kom over han på slump, og har bladd og badd :-)

    SvarSlett
  3. Altså: bladd og bladd, i alle dei kjekke innlegga.

    SvarSlett
  4. Så fin den blei .... koseleg
    Ei fin helg til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Stilig med hekla pepperkakehus. Og den billedveven blir jo lekker, men eg veit at det er mykje arbeid;)

    SvarSlett