onsdag 25. september 2013

Pyntekål og eplekasse




 Endå eit kupp....i grunnen utruleg kva som kan glede og gi inspirasjon. Eg kom over dette gigant pyntekålhodet på Bryne igår. Eg klarte ikkje gå ifrå det. Måtte bare ha det. Kjende på det etterpå at det var heilt rett. Den gode følelsen når eg har det under armen på veg mot bilen. ER det nokon som har kjent på det?
For det fyrste var det kjempe stort og passa perfekt i eplekassen min og lilla var det. 


 Det gamle pyntekålet forsvant ved sida av:)  men noen er stor og noen er små.  


 Nydelig "blomst".



Jillt å kunne pynte etter årstidene.


Ha goé kveld videre.
Go´e natta
Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott ! Ha ein god flott høstdag
    Klem

    SvarSlett
  2. Eg forstår du ikke kunne gå forbi det flotte kålet. Også den rette fargen. MR

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempekult! Stilig å bruke dét som dekorasjon da ;D

    SvarSlett
  4. Å, så herlige bilder! Pyntekålet var jo helt enormt, forstår godt at du måtte ha den.

    SvarSlett