tirsdag 3. september 2013

Høst med "igjenbruk " av blomane

8

 Desse løkblomane (kuleløk) var lilla og fine i sommar. No stod dei noko forkomne i bedet. Klar til bli luka bort.


 Men i vasen min i gangen kom dei til heder og verdighet igjen



 Så no pynta dei gangen min saman med ugla mi frå Maileg:)



Her tørka hotensia i ein rusta blekkboks.... rustikk og haustleg.
Jillt med litt igjennbruk i blomsterverdenen og :). I ein blomsterbutikk såg eg at dei selde tørka høymol, alt kan visst bli fint bare ein bruker det på rett plass til rett tid.
Ha ein goé veke forsatt.
Jillt at du ser innom bloggen og ekstra fint dersom du legg att eit livstegn!

Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Jeg lar ofte de avblomstrede frøstendene stå i hagen i stedet for å klippe dem ned, for de er så dekorative. Søt ugle, som ser ut til å ha praktisk funksjon også!
    Stilig metermål nedenfor, hvor får du tak i en slik! Kunne tenke meg en slik en.

    SvarSlett
  2. Flotte løkblomster! Spennende med en tørket hortensia også :-)

    SvarSlett
  3. Disse løkblomstene er så fine å ta inn når de står med frøkapslene, og den
    koselige uglen ser ut til å trives godt ved siden av:)

    Tusen takk for kommentar på bloggen min,
    Klem.

    SvarSlett
  4. elsker hortensia :)

    Ønsker deg en fin ukesstart:)
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  5. Så lurt! Det skal jeg gjøre med min hortensia også :)

    SvarSlett