lørdag 2. mars 2013

Det finnes mange typer lørdagssnop


Her er mitt snop denne helga. Både sunt og godt:) Håper eg kan tilbringe mykje av dagen i morgon ute med eller uten håndarbeid. Sist helg hadde me drøyme her på Jæren. Bare se


Boka gir mykje kreativ påfyll og pyntar opp gjere den og:)  Treng ikkje blomster denne helga når eg denne boka til Arne og Carlos liggane framme på stovebordet og i tillegg har ein fargerik mug rug til å ha kaffikoppen på.
Anny selger boka på Idestova på Bryne.


Som sagt før er eg veldig svak for servietter. Var ikkje desse fine? Dei har iallefall gitt meg mange idear. Bare vent og sjå!
Vår i lufta og snart påske!


Goé kveld til deg!

Tusen takk for alle gode og oppmuntrande kommentarer, det varmar!

Jillt du såg innom bloggen. 
klem 
Lilla dør.

4 kommentarer:

  1. For en lørdagsgodtfristelse du viser.... Hm. Må visst ønske meg den boka. Fine fugleservietter. Du viser vel hva du har planer om etterhvert. D

    SvarSlett
  2. Så flott inspirasjon du har funnet! Både boka og serviettene så kjempefine ut, veldig enig i at en ikke trenger mer snop da:)

    SvarSlett
  3. Ååååååå så vårlig å fint. Skulle så gjerne vært på Lye i går. Men fikk ikke tid.
    De mug rug blomstene dine er nydelige. Kjekt å se alt det fine du lager. I dag skal jeg også sy. Kjenner det kribler i pedalfoten. Ha en flott søndag
    Klem fra tine

    SvarSlett
  4. Håper dere hadde bra salg på Lye i helga.
    Alltid flott med ny inspirasjon. Disse karene er jo nesten naboer med oss, hehe
    Nei ikke helt, Men vi bodde i Etnedal for mange år siden. Men det hender jeg ser de på Dokka på handling. Servietter kan en lett bli avhenging av å kjøpe. Er jo så mye fint å finne. Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett