tirsdag 11. september 2012

Kjolen klar


Kjolen er ferdig. Eg byrjar no å bli klar med haustdama/ hageengelen min. Då den ikkje er heilt ferdig legg eg ut bilde av den litt seinare i veka, når den er heilt klar. Men her er nokre detaljbilde. Jillt arbeid men eg føle tida springe av stad....må ha tid til litt anna enn å sy og.




 Ha ein goé kveld vidare, her lokkar sy maskina forsatt. Har nett lagt nokre haustblad i press. Eg liker nemlig ikkje "plastblad"/ kunstige blader. Då vil eg heller sy nokre:)

Takk for koseleg kommentarar, allltid like jillt.
Klem 
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Gledar meg!!!!;0)

    Kanskje blir det ein ny figur på meg, og gule støvlar.......;0)

    Ha gode dagar og husk å puste med magen inn i mellom!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er :) Gleder meg til å se den ferdig.
    Ha en fin morgendag :)
    Klem fre Tine

    SvarSlett
  3. Spennende ....gleder meg til å se.
    Fin kreativ kveld og morgendagen til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Åååå dette blir kjekt , gle meg masse :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  5. Jeg ser du har mye høstfint på gang. Det skal bli koselig med mørke høstkvelder òg! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett