torsdag 9. august 2012

Sykveld igjen :)


 I kveld har eg fått sydd saman eit teppe. Brukte stoffa eg kjøpt på Island hjå Virka då eg var der for to år sidan. Stoffa trengte modnast:). No skal det bli eit haust teppe.


 No er toppen til teppet klar og eg har mykje gildt arbeid føre meg i helga til applikasjon og quilting.




 Bakstykkestoffet kjøpt eg på Stoff og Stil i Bergen i sommar. Det var jo ein opplevelse i seg sjølv å være innom ein Stoff og Stil butikk. Skulle bare hatt så mykje lengre tid der.


 Sjå det tøffe båndet eg fann hjå Lisi Design idag. Eit "kupp" igjen. Guttane mine bruker uttrykket konge.  Så det skal eg nok få bruk for i ulike samanhengar til dei mellom anna.


Ha fin kveld videre!! 

 Takk til alle som legg igjen ein liten kommentar, det varmer og inspirerer.
Klem
Lilladør

4 kommentarer:

  1. Flotte farger, nydelige til høsten, glede meg å sjå fortsettelsen...
    Kule bånd :)

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Synes teppet ditt er helt konge :-)

    SvarSlett
  3. Det blir spennande å sjå kva helga bringer!

    Tøft band, det skulle eg gjerne hatt.....;0)

    Kos deg!

    Solklem

    SvarSlett
  4. Flotte haustfarger i teppet Kari. Gler meg te å sjå det ferdigt

    SvarSlett